Home > Direct marketing > E-mailing

Motorvillage - Concessionnaire Fiat, Lancia, Alpha Romeo, Jeep Motorvillage - Concessionnaire Fiat, Lancia, Alpha Romeo, Jeep Motorvillage - Concessionnaire Fiat, Lancia, Alpha Romeo, Jeep La Mutualité chrétienne & Qualias La Mutualité chrétienne & Qualias Cession - Horlogerie-Joaillerie Cession - Horlogerie-Joaillerie Giacomini - Grossiste en matériel de chauffage Giacomini - Grossiste en matériel de chauffage

E-mailing

E-mailing heeft een onmiddellijk, vaak zwak resultaat, maar kost bijna niets! Het rendement is dus buitengewoon!

E-mailing is het slechtste én het beste… Een slecht, niet goed uitgevoerd, weinig interessant bestand dat geen onmiddellijke reactie uitlokt (de zogenaamde « call-to-action »), is meteen vergeten. Het heeft wel bijna niets gekost, maar toch is het beter dat deze e-mail direct in de spam terechtkomt.

Een goede e-mailing:
• wordt gestuurd naar een doelgroep van hoge kwaliteit
• wordt zodanig gemaakt dat het niet in de spam terechtkomt
• biedt een echte meerwaarde aan de lezer
• past de « call to action » toe
• geeft nauwkeurige statistieken met het oog op permanente verbetering!

Stuur mij uw e-mailingvoorbeeld!