Papieren reclame
Ook al wint internet steeds meer terrein in onze maatschappij, toch biedt de papieren communicatie stevig weerwerk! U hoeft maar te kijken naar het belang van de pers bij het minste politieke schandaal en de recordoplage van kranten en tijdschriften bij het minste evenement, om te begrijpen dat papieren media een belangrijke rol hebben te spelen. Voor papieren reclame komt het aan op onmiddellijk effect!
Dagbladpers
Elke dag overspoelen bijna 1.000.000 kranten ons land. Als we kijken naar wat een krant vandaag kost, kunnen wij ervan uitgaan dat de kranten worden gelezen door een doelpubliek met een zekere koopkracht!
>> lees meer
Tijdschriftpers
De « doelgerichte » papieren communicatie (koopkracht, interesse, levensstijl, leeftijd, geslacht,…). Talrijke lezers en een perfect beheerste doelgroep.
>> lees meer
Vaktijdschriften
100% nuttige communicatie. Communiceren in een professioneel kader dat u interesseert…
>> lees meer
Huis-aan-huisfolder
Hoe kunt u met één actie 70% van een welbepaald geografisch gebied bereiken? Hoe kan u een « papieren » buzz creëren?
>> lees meer